Ważne!

Zapraszam Was do udziału w ważnej ankiecie. Dotyczy ona tego, z kim ma być tytułowa bohaterka. Opowiadanie było zrobione głównie z myślą o tym, by to Gregor był jej "wybrankiem". Jednak wasze zdania są podzielone. 😏 Ja osobiście bardzo lubię obu z nich lecz na pierwszym miejscu jest Tande, ale nie mam pomysłu na opowiadanie o nim, więc postanowiłam że dołączy on do opowieści i trochę namiesza w losach bohaterów 😋 Tak więc zapraszam! Wy decydujecie, ja piszę 😆 (Oczywiście w dalszym trakcie pisania może się coś zmienić w kwestii miłości bohaterki, zależy co mi wpadnie do głowy 😝)  pozdrawiam! 👐💞
                                                                                ~iridesxenxe

Komentarze

  1. Oby była z Michaelem. Od początku jak zaczęłam czytać to wydawało mi się, że to pewne, że z nim będzie, ale cóż...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście uwielbiam Gregora od zawsze 💕, ale w tym opowiadaniu jakoś bardziej widzę Michiego jako wybranka Sary... 😉😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział XII

4. Rajd uliczny i zakupy

Rozdział XIII